January 10, 2014

金錢

金錢


It can buy a House but not a Home 
可以用來買房子但買不到一個家

It can buy a Bed but not Sleep 
可以用來買床但買不到睡眠

It can buy a Clock but not Time 
可以用來買時鐘但買不到時間

It can buy you a Book but not Knowledge 
可以用來買書但買不到知識

It can buy you a Position but not Respect 
可以用來買職位但買不到尊敬

It can buy you Medicine but not Health 
可以用來買藥但買不到健康

It can buy you Blood but not Life 
可以用來買血但買不到生命

It can buy you Sex but not true Love 
可以用來買性行為但買不到真愛

So you see money isn't everything. 
所以金錢不是萬能的

I tell you all this because I am your Friend, and as your Friend I want to take away your pain and suffering..... 
我之所以告訴你這些道理,是因為我是你真正的朋友, 而作為你真正的朋友,我願意消除你的痛苦和折磨

so send me all your money and I will suffer for you.  A truer Friend than me you will never find. 
所以把你的錢都寄來給我, 我會替你承受這一切痛苦。你再也不會找到任何一個比我更真心的朋友了

CASH ONLY, PLEASE 
我只收現金,謝謝





No comments:

Post a Comment